-->
Minumum 1024 KBPS Bağlantı Hızı | SesliklavuzJNR Bloğu En iyi 1024*768 Üzeri, Mozilla Firefox Tarayıcısında Görüntülenebilir.
Yeni Eklenen Filmler Ve Şarkılar | Hergün Güncellenir : )

Gökhan Özen - Budala Mp3 dinle, Mp3 indir, Mp3 download

Gökhan Özen - Budala Mp3 dinle, Mp3 indir, Mp3 download
gökhan özen budala, gökhan özen 2013, gökhan özen budala sözleri, gökhan özen budala indir, gökhan özen budala dinle, gökhan özen budala şarkı sözleri, gökhan özen budala youtube, gökhan özen budala facebook

Gökhan Özen - Budala Şarkısını Dinliyorsunuz



Gökhan Özen - Budala Şarkı Sözü

Koşa koşa ardından, bittim halim ortada
Seni delice seven kalbim hurda
Unutalım olanları, baksın herkes kendi yoluna
Adımı değiştirdim senden sonra; budala budala

Boş lafla, rüzgarla çıkılmaz bu yola
Sen düz git, ben zaten o yana bu yana
Yokluğun mertliği bozduğu dünyada sevmekse
Karşında budala, budala

Zor yokluğunun arkası
Gittiğinden bu yana yüreğim sabır taşı
Yok unut deme, imkansız
Ben garip budala, sen gönül yarası

Boş lafla, rüzgarla çıkılmaz bu yola
Sen düz git, ben anca o yana bu yana
Yokluğun mertliği bozduğu dünyada sevmekse
Karşında budala, budala

YorumLarınızı Eksik Etmeyeniz... SesLikLavuzJNR.bLogspot.Com

2013-Forever...;) © sesliklavuzjnr.blogspot.com | 720p HD Film izle | Şarkıları dinle | Albüm şarkıları dinle | Albüm şarkıları indir | Sitemap RSS |


TeLif Hakkı Uyarı : Sitemizdeki tüm videolar youtube ve benzer video sitelerinden embed kodları kullanılarak eklenmiştir. Sitemiz herhangi bir videodan dolayı sorumlu tutulamaz. Video sahiplerinin isteği halinde talepleri incelenir ve 3 gün içerisinde gerekli işlem yapılır.
Alexa